هفدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار شد

لینک کوتاه

هفدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور دکتر طباطبایی برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، هفدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به ریاست دکتر معصومه طباطبایی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، در این جلسه و با حضور اعضا به صورت حضوری و مجازی به میزبانی واحد یزد برگزار شد.

دکتر معصومه طباطبایی رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در این جلسه گفت: خدمات ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و در مناطق محروم تأثیرات مهمی در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و آموزشی داشته و مسئولان استان باید توجه ویژه ای به این دانشگاه که بخش اعظمی از آموزش عالی را برعهده دارد، داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی باید در همه بخش‌های دانشجویی، کارمندی، هیأت علمی و مسئولان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دکتر طباطبایی به تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این سند شامل کنش ها و اقداماتی است که تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به آن توجه ویژه داشته باشند. هر استان با توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود باید در زمینه برنامه ها اقدام کند. برنامه های استان های دانشگاه آزاد اسلامی باید براساس تأثیرگذاری اجتماعی و سند تحول پیگیری شوند. خوشبختانه در سالهای اخیر با برنامه ریزی های محوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم مشکلات اقتصادی و کمبود نقدینگی را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به توجه تیم مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه مراکز دانش بنیان و اشتغال زایی گفت: حاصل تلاشهای اخیر دانشگاه در این زمینه رویداد بزرگ عصر امید بود که بسیاری از شرکتهای دانش بنیان و هسته های فناور و ایده های نو به نمایش گذاشته شد.

دکتر طباطبایی به اجرای طرح «الف» و «ب» ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: با اجرای این طرح، اساتید طرح الف می توانند بازوان مدیریتی و تأثیرگذار در فعالیتهای مختلف دانشگاه بخصوص فعالیتهای بر پایه دانش باشند.برای ارتقا وضعیت اساتید، مربیان و دانشیاران در دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال اخیر تلاش های زیادی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد و پس از کسب مجوز جلسات هیأت ممیزه به صورت منظم در حال بررسی و ارتقا اساتید است.

دکتر طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: باید در رشته های هماهنگ با نیاز استان ها، دانشجو جذب و تربیت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *