1500نفر جهادگر در کنار نیروهای خدماتی برای مقابله باسیل در یزد

لینک کوتاه

بیش از 1500 جهادگر بسیجی از هفت ناحیه به طور مستقیم درگیر خدمات رسانی به مردم هستند.

به گزارش طلوع یزد،فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت: از ساعات ابتدایی شروع بارندگی و سیل در یزد و چهار شهرستان استان هفت ناحیه مقاومت بسیج با ایجاد کمیته های تخصصی و واکنش سریع از گروه های جهادی به سرعت وارد عمل شدند.

علی اصغر سلمانی گفت: ازمراکز بسیج سازندگی در دو ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم و شهید الله دادی در یزد مجموعا ۷۵گروه جهادی متشکل از 500جهادگر بسیجی را ضمن فراخوان تجهیز و به مناطق آسیب دیده اعزام کردیم.جهادگران به همراه خود بیش از 30 کف کش و پمپ داشتند تا به سرعت آب منازل را تخلیه کنند.

وی در ادامه افزود: بسیج سازندگی در شهرستان های خاتم، تفت، اشکذر و ناحیه مقاومت بسیج روح الله در زارچ نیز مجموعا بیش از ۱۵۰ گروه جهادی خود را فعال کردند.

مسیول بسیج سازندگی گفت: مهمترین اقدامات گروه های جهادی بسیج سازندگی کف کشی و انتقال آب از منازل ، کارگاه ها، مغازه ها ، کمک به آوار برداری خانه های تخریب شده ، ایجاد فضایی امن در حسینیه ها و موکل های ایجاد شده برای محرم، باز کردن مسیر های کوچه ها و شریان های محلی میباشد.

سلمانی اضافه کرد: در مسیر خدمت رسانی جهادگران بسیجی دوشادوش ارگان ها و نهادهای خدمت رسان بودند و سعی شده تا حد ممکن این تعامل ایجاد شود و ناهماهنگی بوجود نیاید.

وی در پایان عنوان کرد: اقدامات ما در بسیج سازندگی تا زمانی که روند زندگی مردم به حالت عادی برگردد ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *