رئیس گروه بهره برداری آبگیر و تصفیه خانه شرکت آب منطقه ای یزد:

تلاش بی وقفه تیم تخصصی؛علت اصلی عدم قطع جریان آب انتقالی به یزد

لینک کوتاه

با توجه به بحران سیل شهر یزد و ضرورت تامین پایدار آب شرب و جلوگیری از هرگونه قطع آب انتقالی، تیمی تخصصی برای مدیریت کدورت بالا در تصفیه خانه مستقر و خوشبختانه تاکنون مانع از قطع جریان آب انتقالی به یزد شده است.

به گزارش طلوع یزد،رئیس گروه بهره برداری آبگیر و تصفیه خانه شرکت آب منطقه ای یزد گفت:با توجه به بحران سیل شهر یزد و ضرورت تامین پایدار آب شرب و جلوگیری از هرگونه قطع آب انتقالی، تیمی تخصصی برای مدیریت کدورت بالا در تصفیه خانه مستقر و خوشبختانه تاکنون مانع از قطع جریان آب انتقالی به یزد شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد”محمد حسین باقری” افزود: با توجه به وقوع سیلاب شدید در حوزه استان چهارمحال بختیاری و پیش بینی تشدید کدورت آب رودخانه به بالای 4000 ان تی یو و از طرفی با توجه به اینکه در بحران سیل، دسترسی شهروندان به آب سالم و پایدار نقش مهمی ایفا می کند از این رو بلافاصله با تشکیل تیم تخصصی اقدامات اجرایی لازم برای جلوگیری از هرگونه کاهش آب و امکان تصفیه کدورتهای سنگین برنامه ریزی شد.
وی با اشاره به ایجاد سامانه سریع تزریق “کمک منعقد کننده” گفت: خوشبختانه با توجه به پیش بینی های قبلی، برنامه ریزی برای مقابله با کدورتهای سنگین از طریق نصب و راه اندازی سامانه تزریق “کمک منعقدکننده” صورت گرفته بود.
باقری افزود: کدورت معمول رودخانه که کمتر از 5 واحد می باشد در کمتر از 2 ساعت به بالای 2000 واحد رسید که تلاش گردید بدون اختلال در فرآِیند تصفیه و با بهره گیری از “کمک منعقد کننده”، آب با کمیت و کیفیت مناسب به شهروندان انتقال داده شود.
رئیس گروه بهره برداری آبگیر و تصفیه خانه شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به پیش بینی های مجدد از احتمال تشدید کدورت رودخانه اعلام کرد: مجموعه آبگیر و تصفیه خانه با آمادگی کامل همه تلاش خود را برای جلوگیری از اختلال در امر آبرسانی به شهروندان در دستور کار داشته است.
باقری از اهتمام جدی مجموعه در 24 ساعت گذشته و خدمت رسانی خالصانه و بی وقفه تشکر و قدر دانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *