استفاده از تمامی امکانات پلیس جهت امداد رسانی به سیل زدگان

لینک کوتاه
بهدانی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آماده بودن کارکنان در کمک به سیل زدگان گفت: از تمامی امکانات پلیس جهت امداد رسانی به سیل زدگان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش طلوع یزد، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” گفت : در پی بارش های شدید و جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر، پلیس در کنار سایر نیروهای امدادی تلاش های گسترده ای را برای امداد رسانی به مردم انجام داده است که این تلاش ها همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید برآماده بودن کارکنان در کمک به سیل زدگان و حضور پلیس در کنار مردم تا پایان بحران، خاطرنشان کرد: گشت های انتظامی، پلیس راه و راهور و کلیه همکاران انتظامی در نقاط مختلف استان و با بسیج کلیه نیروها و امکانات فعال بوده و در حال حاضردر حال خدمت رسانی به مردم هستند.

سردار بهدانی فرد با اشاره به فعال بودن سامانه بارشی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها، رودخانه ها و مسیر تردد راههای ارتباطی، خاطر نشان کرد: شهروندان از آمد وشد و تردد های غیر ضروری در این مسیر ها جدا خودداری نموده و قبل از سفر، از باز بودن محورهای مواصلاتی و شرایط جغرافیایی منطقه اطلاعات لازم کسب را نمایند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مردم با پلیس قابل تقدیر بوده و شهروندان اطمینان داشته باشند پلیس به عنوان خادم آنان با تمام وجود علاوه بر تامین امنیت برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب نیز تلاش خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *