معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛

برگزاری شب شعر همزمان با ایام ماه محرم در تمامی شهرستان های استان یزد

لینک کوتاه
حکیمیان

حکیمیان از برگزاری مراسم های شب شعر حسینی همزمان با ایام ماه محرم در تمامی شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، علی حکیمیان معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ضمن گرامیداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و ماه محرم، از برگزاری مراسم ویژه شب شب در تمامی شهرستان های استان خبر داد.

وی افزود: این مراسم ها با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها برگزار می شود که دستگاه های فرهنگی نیز در برگزاری آن برنامه های ویژه خود را برگزار می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: شعرخوانی آیینی، مرثیه خوانی با نوای نی، معرفی کتاب، معرفی جلوه های تعزیه از جمله برنامه های این مراسم های شب شعر است.

حکیمیان گفت: هدف از اجرای این نشست ها، برپایی عزای امام حسین (ع) در برنامه های فرهنگ و استفاده از زبان شعر در رثای اهل بیت (ع) است.

وی افزود: شناسایی ظرفیت های فرهنگی، هنری و ادبی نیز از اهداف دیگر این نشست ها است که امیدواریم بتوانیم به مناسبت های مختلف این برنامه ها را اجرایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *