به عنوان نمادین؛

فرزند شهید «محمدحسین محمدخانی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد شد

لینک کوتاه

با حضور مسئولان دانشگاه آزاد یزد، به‌صورت نمادین و در راستای تکریم و اجرای طرح سپاس از خانواده شهید فرزند شهید «محمدحسین محمدخانی» به عنوان نمادین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد شد.

در اجرای طرح سپاس و میثاق با ولایت از خانواده معزز شهید «محمدحسین محمدخانی» شهید مدافع حرم و فارغ التحصیل واحد یزد، با حضور «محمد رضا دهقانی اشکذری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، حجت الاسلام «حسن زارع» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آژاد استان و مسئولان دانشگاه در دفتر ریاست واحد یزد تجلیل شد.

در این مراسم فرزند خردسال شهید محمدحسین محمدخانی برای دقایقی به‌صورت نمادین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد شد و بر روی صندلی ریاست دانشگاه تکیه زد.

در ادامه این دیدار، «درعلی» پدر همسر شهید محمد حسنی محمدخانی با بیان گوشه‌ای از رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید محمدحسین محمدخانی یادآور شد: این شهید یکی از انسان‌های باکرامت بود و همیشه شوق شهادت داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، در این مراسم با تکریم مقام و منزلت شهدا به‌خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، ایثارگران والامقام و ادای احترام به خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت جامعه و کشور نثار کردند، گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

وی با بیان اینکه تکریم از شهداء، ایثارگران و آزادگان وظیفه‌ای همگانی است، ابراز کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند.

در پایان این مراسم از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و با حضور مسئولان دانشگاه به خانواده شهید محمدخانی لوح سپاس اهدا شد.

در این دیدار «نوید نصیری زاده» معاون پژوهش و فناوری، «محسن فلاح» رئیس واحد تفت، «محمدرضا سیدمیر» مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، «محسن اقبالی» مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع پرس ، یزد ، محمد رضا دهقانی اشکذری ، محمدحسین محمدخانی ، شهید محمدحسین محمدخانی ، شهید مدافع حرم ، فرزند خردسال شهید ، درعلی ، تکریم مقام و منزلت شهدا

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *