افزایش دوبرابری طرح های عمرانی شهرک‌های صنعتی استان یزد در سال ۱۴۰۱

لینک کوتاه

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در سال ۱۴۰۱ با افزایش دو برابری طرح‌های عمرانی شهرک‌های صنعتی، تا پایان سال، ۲۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، محمد دهقان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با بیان اینکه تامین مسائل زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی از وظایف شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی است اظهار کرد: در سال گذشته عملیات ۱۱ طرح عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد به بهره برداری رسید که اعتباری بالغ بر ۷۲۰میلیارد ریال برای اتمام این طرح ها هزینه شد.

وی با اشاره به دو برابر شدن طرح های عمرانی زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ با افزایش دو برابری طرح‌های عمرانی شهرک‌های صنعتی، تا پایان سال، ۲۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

دهقان تصریح کرد: بیشتر طرح های عمرانی زیرساختی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در حوزه های شبکه روشنایی و برق ۲۰ کیلو ولت، شبکه جمع آوری فاضلاب، شبکه گازرسانی و توزیع آب، مخازن بتنی زمینی ذخیره آب و طرح های راه سازی و آسفالت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح های موجود زیرساختی، ۱۵ طرح پیشنهادی عمرانی هم در برنامه های سال ۱۴۰۱ دیده شده که در مرحله مطالعاتی قرار دارد که بعد از طی مراحل کارشناسی در دستور کار معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *