آمادگی ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع برای مقابله با وقوع سیل احتمالی در یزد

لینک کوتاه
گروههای جهادی

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان یزد برای کمک رسانی و مقابله با وقوع سیل احتمالی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش طلوع یزد،علی اصغر سلمانی افزود: اردیبهشت ماه امسال بود که بارش سنگین باران منجر به سیل و ایجاد خسارت شد به گونه ای که غریب به ۲۰۰ گروه جهادی بلافاصله با تمام امکانات در مدت ۴۸ ساعت از لحظه وقوع حادثه مشغول به کمک رسانی بودند .

وی در ادامه عنوان کرد: سپاه الغدیر استان یزد و بسیج سازندگی با حضور مداوم خود در جلسات مدیریت بحران استان اعلام آمادگی کرده تا در صورتی که نیاز به پشتیبانی بود وارد عمل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یزد گفت: جهادگران بسیجی یزدی با توجه به تجربه بالایی که برای مقابله با چنین رویداد هایی دارند معمولا با ایجاد قرارگاه های موقت در کمترین زمان بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

علی اصغر سلمانی تاکید کرد : هماهنگی با ارگان های خدمات رسان همچون آتش نشانی ، شهرداری ، آب و فاضلاب ، شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت بحران برای تسریع در روند خدمت رسانی از دیگر فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی استان یزد می‌باشد.

لازم به ذکر است استان یزد با ثبت ۹۸۰ گروه جهادی در سامانه اطلس در همه رشته ها و تخصص های گوناگون نقش موثری در محرومیت زدایی و خدمات رسانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *