اعضا و مربیان مرکز فرهنگی ، هنری مروست غافلگیر شدند؛

بازدیدفرماندار مروست از مرکز کانون

لینک کوتاه

جواد دانشور در بازدید از پیش تعیین نشده خود از مرکز فرهنگی، هنری مروست با مربیان و اعضای این مرکز دیدار کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، روز دوشنبه 3 مرداد 1401، جواد دانشور فرماندار شهرستان مروست از مرکز فرهنگی، هنری این شهر بازدید کرد. در این دیدار فرماندار در کارگاه‌های مختلف حضور پیدا کرد و از نزدیک با فعالیتهای مختلف کانون آشنا شد. در ادامه محبوبه برزگر مروستی مسئول مرکز به طرح مسائل و مشکلات مرکز پرداخت. فرماندار مروست در حین بازدید ضمن تماس تلفنی با سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون استان و تبریک انتصاب شایسته ایشان، از حضور پر شور کودکان در مرکز و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری بسیار ابراز خرسندی کرد.
وی ضمن تشکر از کادر توانمند و دلسوز مرکز فرهنگی، هنری مروست قول حمایت از برنامه‌های کانون داد و در مورد مسائل و مشکلات بودجه‌ای این مرکز با مدیرکل کانون به بحث و تبادل نظر پرداخت و تقاضا نمود با توجه به مستقل شدن شهرستان مروست، اداره کل کانون به این مرکز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *