ضرورت رسیدگی به گلایه مردم از رفتار کارکنان شهرداری/ مسائل مردم در حوزه شهرداری تا حد امکان در شهرداری مناطق حل شود

لینک کوتاه
پارساییان

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مدیران شهرداری باید بر رفتار و فعالیت کارکنان حوزه خود، نظارت کافی داشته باشند.

به گزارش طلوع یزد، پارسائیان اظهار داشت: طی بازدیدی که در چند ماه اخیر در شهرداری مناطق صورت گرفت و همچنین مشاهده رفتار کارکنان شهرداری در حوزه های مختلف با شهروندان نشان داد که در حوزه های شهرسازی، عمران و خدمات شهری، مردم از رفتار و عملکرد کارکنان گلایه مند هستند که این موضوع باید توسط مسئولین و مدیران مربوطه شهرداری رسیدگی و مورد تذکر قرار گیرد.

وی افزود: رفتار و عملکرد مناسب بدین معنا است که حتی اگر کار شهروندی به علت مغایرت با قانون انجام نشد، وی راضی از شهرداری خارج شود و با برخورد مناسب و تشریح علت انجام نشدن درخواستش به دلیل مغایرت با قانون، رضایت ارباب رجوع جلب شود.

پارسائیان در پایان گفت: مناطق شهرداری می بایست در بحث انجام خدمات شهری در کلیه حوزه ها از جمله شهرسازی، عمران و خدمات شهری به صورت مستقل عمل نمایند و تا حد امکان فعالیت های شهری تحت نظارت شهردار منطقه انجام شود و به شهرداری مرکزی منتقل نشود تا شهروندان برای پیگیری مسئله خود در صف انتظار نمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *