جشنواره طنز دادخند اقدامی نوآورانه و ارزشمند به همت دستگاه قضا استان است

لینک کوتاه

استاندار یزد با اشاره به نوآور بودن استان در حوزه های مختلف گقت: اولین جشنواره طنز عدلیه با عنوان دادخند نمونه ای از اقدامات نوآروانه استان به همت دستگاه قضا بوده است.

به گزارش طلوع یزد، مهران فاطمی در آیین اختتامیه اولین جشنواره شعرطنز عدلیه با عنوان دادخند، از برگزاری این جشنواره در استان قدردانی کرد و آن را کاری نو و ابتکاری ذکر کرد که باید ادامه داشته باشد و گفت: بسیاری از واقعیت‌های جامعه را می‌توان در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری به خصوص طنز بیان کرد و نقش موثری در اصلاح امور دارد.
مهران فاطمی افزود: زبان فرهنگ و هنر و برگزاری جشنواره‌های مختلف اگر دقیق، عالمانه، واقع‌بینانه و همراه با انصاف باشد نه تنها مشکلی ندارد که تقویت و حمایت از آن امری مهم و ضروری است و باید در سطح استان مکرر به آن پرداخته شود.
وی اظهار کرد: زبان فرهنگ و هنر برای اصلاح برخی از امور مختلف در جامعه یک ضرورت است و باید همواره با همکاری نخبگان، شاعران، هنرمندان و تمامی علاقه‌مندان حتی در قالب طنز به آن پرداخته شود و زمینه کار و فعالیت در این عرصه مهم بیش از گذشته فراهم شود.
شایان ذکر است مراسم اختتامیه اولین جشنواره شعر طنز عدلیه با عنوان دادخند حضور غلامعلی محمدی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان، اعضای شورای قضایی استان و جمعی از مسئولان، هنرمندان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز در گذر فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *