مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیات مذهبی شهرستان یزد:

امسال هیات عزاداری با اشعار نغز و نواهای ملکوتی کام عطشان حسینیه ایران را سیراب خواهند کرد

لینک کوتاه
حیران

مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیات مذهبی شهرستان یزد گفت: انشالله امسال پس از دو سال وقفه به عنایت پروردگار و حضرات معصومین (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، هیات استان شکوه و عظمت عزاداری یزد را با اشعار حماسی و نغز، همچنین سبک ها و نواهای ملکوتی به رخ جهانیان خواهند کشید و با ارائه فرهنگ غنی...

به گزارش طلوع یزد، امیر عباس حیران مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیات مذهبی شهرستان یزد هم در این نشست با بیان اینکه جامعه ستایشگری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه مداحان از اقشار تاثیرگذار و صاحب نفوذ در جامعه هستند گفت: مداحان، شعرای آیینی و مدیران هئیات مذهبی به واسطه اتصالشان به خاندان نبوت از احترام و حرمت زیادی در بین آحاد جامعه برخوردار بوده و بر همین اساس می‌توانند بر جامعه از منظر فرهنگی اثرگذار باشند.

وی افزود: امروز دشمن یک جنگ تمام عیار علیه ارزش های دینی ما به راه انداخته که نمونه اخیر آن مسئله حجاب بوده چرا که میداند مهمترین رکن خانواده یعنی مادر و همسر بودن است بنابراین نوک پیکان  را به سمت این دو واژه مقدس نشانه رفته تا در قدم اول حیا و عفاف را از آنان بگیرد و در گام های بعدی کانون خانواده را به زوال بکشاند.

حیران با اشاره به تلاش دشمن در راستای تغییر ذائقه فطری مردم که همان فطرت الهی است ابراز داشت: دشمن میخواهد   سرنوشت ایران اسلامی را به سرنوشت شوم و گرداب مادی گرایی که امروز خود در آن گرفتار شده و راه گریزی از آن ندارد تبدیل کند اما به فضل الهی، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مردم شریف به خواب هم چنین روزی را نخواهد دید.

مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیات مذهبی شهرستان یزد توجه مسئولان به دغدغه ها و مشکلات مردم را یک اصل راهبردی برای دولت مردمی سیزدهم دانست و گفت: دولت محترم و کارگزاران خدوم نظام باید برای برداشتن مشکلات از پیش پای مردم شبانه روزی تلاش کنند و ثمره این تلاش ها نیز  در جامعه ملموس گردد.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم خاطر نشان کرد: انشالله امسال پس از دو سال وقفه به عنایت پروردگار و حضرات معصومین (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، هیات استان شکوه و عظمت عزاداری یزد را با اشعار حماسی و نغز، همچنین سبک ها و نواهای ملکوتی به رخ جهانیان خواهند کشید و با ارائه فرهنگ غنی عزاداری کام عطشان عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حسینیه ایران را سیراب خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *