کارگروه آموزش خبرنگاری با موبایل توسط بسیج رسانه شهرستان اشکذر در شهر یزد برگزار شد

لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه شهرستان اشکذر از برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری با موبایل و تولید محتوا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، مسئول بسیج رسانه شهرستان اشکذر با اشاره به برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری با موبایل و تولید محتوا در فضای مجازی، گفت:این دوره آموزشی با تدریس علیرضا عسکری مدیر مسئول سایت های خبری رویداد ایساتیس و اشکذر خبر  در قالب شش جلسه دو ساعته در سطح استان در حال برگزاری است.

یوسف رعیت اعطای گواهینامه رسمی را از جمله ویژگی‌های این دوره خبرنگاری دانست و افزود: مباحث کارگروه در شش سر فصل شامل مزایا و محدودیت های خبرنگاری با موبایل، خبرنویسی و سوژه یابی، تولید پادکست و ترفند های بیان بهتر، نکات کاربردی عکاسی، تصویربرداری با موبایل و سناریو نویسی و همچنین آشنایی با اصطلاحات اینستاگرام و نکات کاربردی آن می باشد.

وی ادامه داد: بسیج رسانه شهرستان اشکذر نظر به اهمیت عملکرد رسانه و تاثیر آن بر جامعه، یکی از رسالتهای خود را آموزش افراد در جهت استفاده از این ظرفیت تعریف کرده و با توجه به کاهش محدودیتهای کرونایی و آغاز فصل تعطیلات تابستان، برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری جهت کلیه اقشار به ویژه جوانان و نوجوانان در دستور کار دارد.

در آخر مسئول بسیج رسانه شهرستان اشکذر از همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان در راستای برگزاری این دوره آموزشی قدردانی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *