با حضور مقامات کشوری و استانی:

کلنگ ساخت اولین مسکن کارگری کشور در یزد به زمین زده شد

لینک کوتاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت:غاز عملیات اجرایی احداث اولین مسکن کارگری کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن به تعداد 2500 واحد مسکونی در استان یزد کلید خورد.

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مراسم کلنگ زنی ساخت مسکن کارگری در قالب طرح نهضت ملی مسکن که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی و مسئولین ارشد استانی به اجرا درآمد افزود: براساس تفاهم نامه ای که مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد گردیده است، احداث 400 هزار واحد مسکن کارگری در سطح کشور بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشته شده است.
وی ادامه داد: زمینی به مساحت 73هکتار در استان یزد با کارگزاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهت احداث مسکن کارگری واگذار شده، که امروز (یکشنبه دوم مرداد) شاهد مراسم کلنگ زنی آن هستیم.
فلاحتی عنوان کرد: این زمین در روستای تاریخی شحنه و نزدیک شهرک صنعتی یزد است تا رفت و آمد کارگران به واحدهای صنعتی را تسهیل نماید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: تاکنون 2 هزار و 232 نفر در شهرستان یزد در سامانه راه و شهرسازی به عنوان متقاضی مسکن کارگری ثبت نام کرده، که از این تعداد یک هزار و 156 نفر واجد شرایط شناخته شدند.
وی ادامه داد: پرونده 780 نفر از این متقاضیان در اداره کل راه و شهرسازی استان تکمیل و آماده انعقاد قرارداد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *