رییس کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه اعلام کرد:

کمک 800 میلیون تومانی خیرین بخش بهمن به ایتام در سال 1400

لینک کوتاه

رییس کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گفت: مردم خیر و نوعدوست بخش بهمن سال گذشته بیش از 800 میلیون تومان برای کمک به ایتام و محسنین به حساب این نهاد واریز کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید رضا علی پناه رییس کمیته امداد بخش بهمن با اشاره به سخاوتمندی و تدّین مردم شهرستان ابرکوه و بخش بهمن و توجه ویژه‌‌ای که به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان دارند گفت: خیرین این بخش سال گذشته بیش از 800 میلیون تومان برای کمک به ایتام و محسنین به حساب این نهاد واریز کردند.

وی ضمن تشکر از همراهی تمامی نیکوکارانی که کمیته امداد را در توانمندسازی محرومان و ایتام یاری می کنند افزود: در حال حاضر 90 فرزند یتیم و محسنین از حمایت های 615 نفر از حامیان بهره‌مند هستند که این حامیان در سال گذشته بیش از  800 میلیون تومان به ایتام کمک کردند.

علی پناه اضافه کرد: در سال گذشته درآمد های اکرام ایتام و محسنین 90 درصد رشد داشته است.

وی گفت: کمک به ایتام در طول سال و از روش های مختلف امکان پذیر است و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خویش یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *