تلاش شورا و شهرداری توزیع مناسب و عدالت محور و جلوگیری از ترافیک افتتاح پروژه ها در روزهای پایان سال

لینک کوتاه
محمد مهدی نیکونژاد

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در شورا تصمیم گرفته شد آغاز به کار پروژه ها از ابتدای سال شروع شود تا با ترافیک افتتاح پروژه ها در روزهای پایان سال مواجه نشویم. همچنین بر اساس نظارت ها و پیگیری هایی که هر هفته در روزهای سه شنبه در منطقه ۳ ...

به گزارش طلوع یزد،محمد مهدی نیکونژاد ادامه داد:پروژه هایی در روز اول مرداد ماه همزمان با شب عید مباهله پیامبر اکرم (ص) افتتاح می شود که با برنامه های فرهنگی متنوعی همراه است. در این مناسبت تعدادی از پروژه ها به بهرهبرداری و تعدادی نیز اجرای فعالیت های عمرانی آن آغاز می شود.

وی می گوید: سه پروژه بزرگ فضای سبز و پارکینگ درون محله ای مسجد کریم اهل بیت، مخزن آب بلوار آیت الله خاتمی، پارکینگ درون محله ای شهرک رزمندگان یزد با وسعت 6 هزار متر ، با توجه به ازدحام موجود در این منطقه بدلیل وجود ادارات متعدد در این موقعیت ، در روز مباهله افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد با اشاره به اتمام عملیات زیر سازی و آسفالت خیابان طلوع در محله قاسم آباد باتوجه به اینکه سالها آسفالت مناسب نداشت به همت سازمان عمران و پیگیری معاونت عمرانی و زیر بنایی گفت: بخشی از بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی نیز به تناسب آزاد سازی هایی که انجام شده است زیرسازی و روکش آسفالت آن انجام شده است. در صدد هستیم با دو مالکی که در این محل هستند به توافق برسیم تا بتوان از ابتدا تا انتها عملیات آزادسازی این بلوار انجام شود.بدستور استاندار محترم باید فضای سبز در حاشیه ریل آهن در محله قاسم آباد هم آزاد شود که سرانه فضای سبز شهر یزد افزایش یابد. که در حال پیگیری و رایزنی این موضوع هم هستیم

نیکونژاد گفت: ساماندهی بوستان پرستار،پارک تلاش، میدان شهید الله دادی و آماده سازی گذر فرهنگی مذهبی کوچه ۱۹ پاسداران و … پروژه هایی هستند که در دستور کار شهرداری از اول مردادماه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است پیاده رو سازی و آسفالت معابر نیز جزو برنامه های روتین و دائمی شهرداری در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *