رنگ قرمز به نقشه کرونایی یزد بازگشت

لینک کوتاه
کرونا

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، شهرستان ابرکوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

به گزارش طلوع یزد،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بعد از گذشت سه ماه از حذف رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان، مجددا شهرستان ابرکوه از وضعیت زرد خارج و در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.
دکتر اسلامی ادامه داد: براین اساس در نقشه کرونایی جدید استان، شهرستان های تفت، خاتم و مروست نیز از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است و براساس رنگ بندی جدید شهرستان های تفت، خاتم، مروست، مهریز و بهاباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.
وی اظهار داشت: شهرستان میبد از وضعیت زرد خارج و همچون شهرستان اشکذر در وضعیت ابی کرونایی قرار گرفت.
دکتر اسلامی افزود: سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وی تصریح کرد: آمارها و شمار مراجعان به مراکز بهداشتی استان یزد بیانگر سیر افزایشی بیماری کووید ۱۹ در این استان است و می‌طلبد مردم با حساسیت بیشتری نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقید باشند تا دچار موج جدید بیماری نشویم.
دکتر اسلامی تاکید کرد: هم استانی های عزیز علاوه بر تزریق دز یاداور واکسن کرونا، در اجتماع ها، مکان‌های شلوغ و فضاهای سرپوشیده نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مقید باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *