داروخانه سهروردی یزد در آتش سوخت

لینک کوتاه
داروخانه سهروردی

داروخانه سهروردی یزد دیروز دچار آتش سوزی شد.

به گزارش طلوع یزد، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر در پی تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یزد مبنی بر آتش سوزی طبقه فوقانی داروخانه دکتر سهروردی واقع در میدان ابوذر بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، هفت خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا مسرت افزود: پس از رسیدن سریع نیروهای عملیاتی به صحنه حادثه، زبانه شعله ها از نمای کامپوزیت این داروخانه مشاهده شد که به داخل انبار این داروخانه نیز سرایت کرده و کل ساختمان در دود ناشی از این حریق گرفتار شده است.

وی اظهار داشت که پس از تلاش ۲ ساعته آتش نشانان، این حریق مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط داروخانه و واحدهای تجاری و رستوران های مجاور جلوگیری به عمل آمد.

 

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تصریح کرد: متاسفانه یکی از آتش نشانان به دلیل ریزش بخشی از سقف شیروانی این انبار از ناحیه گردن دچار سوختگی شد که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان سوانح سوختگی شهید صدوقی منتقل گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *