هم‌زمان با عید غدیرخم اعلام شد:

اهدای جهیزیه به 42 نوعروس مددجوی یزدی

لینک کوتاه
نوعروس مددجوی یزدی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد هم‌زمان با عید غدیرخم گفت: این نهاد در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم 42سری جهیزیه را به نوعروسان سراسر استان اهدا کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی رادمان بابیان اینکه رویکرد این نهاد تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است گفت: کمیته امداد با هماهنگی و تعامل با موسسه شفا (شبکه فعالین ازدواج) نسبت به شناسایی و اولویت‌بندی زوج‌های جوانی که تا قبل از فرارسیدن ایام محرم قصد آغاز زندگی مشترک را داشتند اما به دلیل مشکلات مالی توانایی تهیه جهیزیه را نداشتند اقدام کرد.

وی ادامه داد: موسسه شفا نیز نسبت به اهدای رایگان 42سری جهیزیه کامل برای مددجویان اقدام کرد و کمیته‌های امداد سراسر استان نیز جهیزیه را به خانواده‌های نیازمند تحویل دادند.

وی با اشاره به اینکه موسسه شفا قبلا نیز در خدمت‌رسانی به مددجویان در زمینه ازدواج و تسهیل تهیه جهیزیه و ارائه تخفیفات، همکاری خوب و اقدامات موثری داشته است گفت: هر سری جهیزیه اهدا شده به ارزش بیش از 75میلیون تومان و شامل تمامی اقلام اساسی مورد نیاز زوج‌های جوان می باشد که بصورت رایگان به مددجویان واجد شرایط اهدا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد ضمن تشکر و قدردانی از حسن توجه و زحمات خالصانه شبکه فعالین ازدواج استان بخصوص مدیرعامل محترم این موسسه جناب حجت الاسلام امامی که نگاه ویژه‌ای در حل مشکلات جهیزیه مددجویان دارند گفت: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نوعروسان تحت حمایت این نهاد فراهم است و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح “کوثر” به این نهاد اهدا کنند.

رادمان بابیان اینکه 150مددجوی دیگر نیز در نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج قرار دارند گفت: کمیته امداد استان یزد در سال 1400 با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تامین جهیزیه 450 زوج نیازمند تحت حمایت اقدام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *