برگزاری اختتامیه کنگره شعر رضوی در مسیر خراسان در حسینیه امیرچقماق

لینک کوتاه
اختتامیه کنگره شعر رضوی در مسیر خراسان

در اختتامیه کنگره بین المللی شعر رضوی در مسیر خراسان و جشن بزرگ عید غدیر از فیلم مستند «ریاضی یزدی» و کتاب «دقیقه های دلتنگی» با حضور شاعران ملی، بین المللی و مسئولین استانی رونمایی شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ جشن بزرگ عید غدیر و اختتامیه کنگره بین المللی شعر رضوی در مسیر خراسان با شعرخوانی شعرای ملی و بین المللی در حسینیه تاریخی امیرچقماق برگزار شد.

در اختتامیه کنگره بین المللی شعر رضوی در مسیر خراسان و جشن بزرگ غدیر از کتاب مجموعه رباعیات شاعران رضوی استان یزد با عنوان «دقیقه های دلتنگی» به اهتمام زهرا شایق که بیش از ۱۸۰ رباعی را در خود جا داده است، رونمایی شد.

همچنین از فیلم کوتاه «قدم‌گاه» به کارگردانی «حامد عسکری» و فیلم مستند زندگی ریاضی یزدی به کارگردانی «محسن عسکری زاده» که به شاعر آل الله و ملک الشعرای آستان حضرت معصومه (س) معروف است رونمایی شد.

هدف از برگزاری کنگره بین المللی شعر رضوی در مسیر خراسان ترویج فرهنگ ناب رضوی با حضور شاعران ملی و بین المللی از جمله «احمد بابایی»، «محسن کاویانی»، «فراز ملکیان»، «سیدمحمدجواد شرافت» از اقصی نقاط کشور و «عباس ثاقب» از کشور پاکستان به شعرخوانی در مورد امام علی (ع) و غدیر پرداختند.

در این مراسم که در شب عید غدیر برگزار شده بود، ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است که از آن جمله میتوان به اجرای زنده موسیقی توسط «محمد اصفهانی» هنرمند محبوب کشوری و پخش کلیپ تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *