کمک 9میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی در روز عید قربان

لینک کوتاه
نذرمن از قربان تا غدیر

در روز عید قربان نیکوکاران یزدی بالغ بر 9میلیارد تومان در قالب ذبح دام، تحویل گوشت گرم و واریز وجه نقدی برای تحویل گوشت گرم به خانواده تحت پوشش کمک کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان استقبال  پرشور و فزاینده نیکوکاران یزدی در پویش “نذرمن از قربان تا غدیر” گفت: در روز عید قربان امسال نیکوکاران یزدی بالغ بر 9میلیارد تومان به این نهاد برای تهیه گوشت گرم برای نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه در روز عید قربان بیش از 3هزار راس گوسفند و 3راس دام سنگین در سطح استان ذبح شد افزود: در حال حاضر  25هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و گوشت های اهدایی بر اساس اولویت نیازمندی بین آن ها توزیع شده است.

سلمانی تصریح کرد: در روز عید قربان قربانگاه های ذبح ابراهیمی در سراسر استان و در تمامی شهرستان‌ها برپا شده بود.

سلمانی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های بسیار خوب مردم یزد و و اشاره به نقش آن ها در شاد کردن دل‌های نیازمندان در روز عید قربان افزود: 60تن گوشت گرم و بیش از  1000 بسته معیشتی اهدایی بین نیازمندان توزیع شده است و کمیته امداد همچنان پذیرای نذورات نیکوکاران خیراندیش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *