برپایی قرارگاه «میراث عشق» در یزد

لینک کوتاه
غرفه حجاب و عفاف

به مناسبت دهه امامت و ولایت و پرداختن به موضوع مهم عفاف و حجاب، غرفه عفاف و حجاب در پارک آزادگان برپا شد.

به گزارش طلوع زد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ به مناسبت دهه امامت و ولایت غرفه عفاف و حجاب با عنوان «میراث عشق» به همت هیئت وارثین زیر نظر موسسه فرهنگی تبلیغی بشری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به مدت ۳ روز در پارک آزادگان برپا شد.

در این غرفه ها ضمن تبریک عید، اهدای پکیج فرهنگی به بانوان و ایجاد حس همدلی و گفتگوی دوستانه بین بانوان مبلغ و مدعو، مبلغین بصورت غیر مستقیم با گفتن ویژگی ها و ارزش های حجاب و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی بانوان را به رعایت ارزش حجاب دعوت می‌کردند.

رویکرد ومحور برگزاری غرفه عفاف و حجاب «میراث عشق» حیا، آثار فردی و اجتماعی آن، حجاب و ارزش های فردی، حیا و عفاف و تقویت بنیان خانواده، نقش عفاف و حجاب در بیداری اسلامی، حجاب و زندگی فردی و اجتماعی و امنیت فردی و اجتماعی بوده است.

در این غرفه ها به شیوه هایی متفاوت از جمله آموزش بستن شال و روسری با مدل های جدید و محجبه، گفتگوی دوستانه در مورد دغدغه ها و نگرانی ها، ایجاد حس همدلی و … از بانوان به روی آوردن به حجاب دعوت می‌شد.

گفتنی است با توجه به این امر که عفاف زیباترین هدیه آسمان برای زندگی زمینی است و بهتر است در سنین کم زیبایی و اهمیت آن درک شود، در برپایی غرفه های عفاف و حجاب «میراث عشق» نوجوانان حضور فعال داشته و نام غرفه با پیشنهادات آن ها انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *