عروسک من، با ذکر «یاعلی» برای تو

لینک کوتاه

پویش «نذر عروسک» به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ پویش «نذر عروسک» به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت با هدف جمع آوری اسباب بازی های نو و دست دوم و توزیع آن بین کودکان محروم و نیازمند برگزار می‌شود.

در این پویش علاقمندان و کودکان می‌توانند به عشق امیرالمومنین(ع) و با تأسی از مشی و منش ایشان، از بین اسباب‌بازی‌های خود یا خرید اسباب بازی به عنوان هدیه به دیگر کودکان، آن را به کتابخانه آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) تحویل دهند تا کمک‌رسان کودکان مناطق محروم، نیازمند و ایتام باشند.

هدف اصلی از برگزاری این پویش‌ راه‌اندازی جریان‌های مردمی و ارزش‌های اسلامی و اجتماعی، ترویج روحیه فداکاری و ایثارگری در کودکان و نوجوانان، ایجاد فضای شاد در عید غدیر برای کودکان و آشنایی کودکان با امام علی (ع) است.

گفتنی است این پویش به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) و هیئت شباب الحسن برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *