پایان مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در یزد

لینک کوتاه
بانوان دانشگاه آزاد اسلامی

امید ستوده نیا رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت، مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، با قهرمانی تیم منطقه هشت (خراسان شمالی) در بخش تیمی و قهرمانی نماینده‌ منطقه هشت دانشگاه آزاد در بخش انفرادی به پایان رسید.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، امید ستوده نیا رییس اداره ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد یزد گفت، مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی تیم خراسان شمالی در بخش تیمی و قهرمانی نماینده‌ منطقه هشت در بخش انفرادی به پایان رسید.

وی افزود، در این مسابقات که به میزبانی واحد یزد، در قالب ۸ تیم شرکت کننده از ( خراسان شمالی، یزد، بندرعباس، سازمان مرکزی، تهران، مازندران، فارس و تبریز) برگزار شد.

ستوده نیا تصریح کرد، تیم خراسان شمالی متشکل از رویا افراسیابی، طیبه سلیمانی، فاطمه فرخی، نجمه شجاعیان،بیتا محمدعلی، زهرا اکبری به عنوان بازیکن وفاطمه جوانمرد به عنوان مربی و سرپرست به مقام قهرمانی بخش تیمی رسیدند.

وی اذعان کرد، نماینده‌ خراسان شمالی در دیدار نهایی مقابل تیم تهران قرار گرفت که در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شد این تیم را با نتیجه‌ی 3 بر صفر شکست داده و مقام اول را کسب کند.

او بیان کرد، تیم‌های دانشگاه آزاد تبریز و مازندران ( منطقه ۲ و سه) نیز به طور مشترک مقام سوم تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد یزد تاکید کرد، در بخش انفرادی این مسابقات نیز رویا افراسیابی از منطقه هشت دانشگاه آزاد مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید، فاطمه فرخی از منطقه هشت نایب قهرمان شد و فاطمه علی آبادی از منطقه سه و طیبه سلیمانی از منطقه هشت دانشگاه آزاد نیز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

ستوده نیا خاطرنشان کرد، در آیین اختتامیه این مسابقات با حضور دکتر علیرضا پورسلمان مدیرکل امور ورزش و جوانان یزد، دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد، خانم متین نماینده‌ی مرکز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد، خانم بهرامی مسئول فنی مسابقات و با حضور مسئولان واحد یزد، از نفرات و تیم‌های برتر این دوره با اهدای لوح، کاپ و مدال قهرمانی، در سالن ورزشی ولایت واحد یزد تجلیل شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات مسوولان برگزاری، ضمن تبریک به تیم‌ها و نفرات برتر، از برگزاری و میزبانی این مسابقات ابراز خرسندی داشتند.

گفتنی است شرایط میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از این مسابقات به گونه‌ای بود که مورد تقدیر شرکت کنندگان، هیئت داوران و مسئولان فنی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *