کمک اهالی روستای زربند بخش خضرآباد یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد

لینک کوتاه
خضرآباد یزد

اهالی روستای زربند بخش با برگزاری جشن گلریزانی به مناسبت عید سعید غدیرخم مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ شامگاه ۲۷ تیرماه مصادف با عید سعید غدیر خم، اهالی روستای زربند بخش خضر آباد با هنرمندان مطرح استانی مهدی صفوی زاده و قاسم پرهیزگار که هر دو سابقه همکاری در پویش های مختلفی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را در کارنامه خود دارند اقدام به برگزاری جشنی تحت عنوان “جشن غدیر” نموده و در این برنامه با برگزاری گلریزانی مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی یک محکوم مالی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

بمانعلی محمدی رئیس هیئت فاطمه الزهرا روستای دربند در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: به همت اهالی روستای زربند و با همکاری هنرمند مطرح کشوری مهدی صفوی زاده که خود از یاوران ستاد دیه استان است مبلغ ۳۰ میلیون تومان در جشن غدیر جمع اوری گردید که این مبلغ جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *