صف انتظار طولانی مردم در شهرداری های مناطق جهت پیگیری مطالباتشان قابل قبول نیست

لینک کوتاه
حیدری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا گفت: بسیاری از امور بخصوص در مسئله مجوز ساخت و ساز باید در شهرداری مناطق پیگیری شود تا شهروندان گرفتار فرایندهای پیچیده شهرداری مرکز نشوند

به گزارش طلوع یزد،حجت الاسلام حیدری ادامه داد: در بازدیدها و دیدارهای مردمی شکایتهای متعدی داریم که عده ای می خواهند ساخت و ساز انجام دهند و از سوی دفاتر درخواست میدهند ولی به دلایلی کارشان به شهرداری مرکز منتقل و چند هفته ای کارشان عقب افتاده و انجام نمی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به مناطق اختیار داده شده تا بتوانند کار های مربوط به ساخت و ساز و مطالبات مردمی را در مناطق حل و فصل کنند چرا باید به گونه ای باشد که کار شهروندان در منطقه انجام نشود و به شهرداری مرکز واگذار شود.

حجت الاسلام حیدری گفت: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان در این خصوص گلایمند هستند درخواست میشود شهردار محترم در این زمینه چاره ای بی اندیشد تا شهروندان در زمینه ساخت و ساز، پیگیری و مطالباتشان کمتر در صف انتظار شهرداری بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *