پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در یزد به کندی پیش می رود

لینک کوتاه
شایق

عضو شورای شهر مطرح کرد: بلاتکلیفی و رها شدن پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی درسطح شهر، در شان مردم یزد نیست و باعث نارضایتی آنها میشود.

به گزارش طلوع یزد،شایق در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: یک سری پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در سطح شهر توسط وجود دارد که با مشارکت شهرداری و سرمایه گذار در حال انجام است و به همین دلیل میلیارد ها پول مردم نیز به شکل سرمایه گذاری در شهر جریان دارد.

او افزود: پروژه های سرمایه گذاری مانند پروژه امام علی(ع)، پروژه امام حسین(ع)، میدان تره بار، فرهنگسرا، بوستان بانو، اکو پارک، بلوار ولایت و… جز سرمایه های ما است که متاسفانه با بی توجهی مسئولین تاکنون به سرانجام نرسیده است.

به گفته او حداقل اگر یک سال زودتر پروژه ها تکمیل شود به خزانه شهرداری اضافه میشود اما اکنون علاوه بر ضرر سرمایه گزار، سرمایه ای عاید شهرداری و شهر نمیشود.

عضو شورای شهر ادامه داد: در جلسه مسکن و شهرسازی درخصوص طرح جامع یعنی طرحی که طرفی از آن شهرداری و شهر یزد است متأسفانه مسئولین شهرداری حضور نداشتند، درخواست می‌شود شهردار این موضوع را به جد پیگیری کند. این بی توجهی ها به شهرداری، باعث میشود طرح جامعه ای که موثر نیست تهیه شود همچون بحث حریم شهر که در این طرح، حریمی برای شهر یزد مشخص نیست.

شایق افزود: طرح جامع یا طرح تفضیلی باید به امضای شورای اسلامی شهر و همچنین تایید آن برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *