معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد خبر داد:

راه‌اندازی آشپزخانه‌های «اطعام علوی»کمیته امداد در استان یزد

لینک کوتاه
اطعام علوی

کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام می‌کند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی اکبر سلمانی محمد آبادی، بابیان اینکه کمک مؤمنانه به نیازمندان، در شب و روز عید غدیر خم ادامه دارد گفت: کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح “اطعام علوی” اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری *8877*035# تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در قالب طرح “اطعام علوی” هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *