مشاور جوان استانداری یزد:

آغاز به کار مدرسه حکمرانی «رویش» از اواخر تیرماه

لینک کوتاه
زهیر حاجی حسینی

مشاور جوان استانداری یزد با اشاره به راه‌اندازی مدرسه حکمرانی «رویش» در استان از ثبت‌نام ۴۵۰ نفر از کارمندان جوان و دانشجویان دغدغه‌مند نسبت به کشور و انقلاب خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، زهیر حاجی حسینی، مشاور جوان استانداری یزد، امروز، ۲۵ تیرماه در حاشیه نشست خبری محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با اشاره به راه‌اندازی مدرسه حکمرانی «رویش» اظهار کرد: این مدرسه با این ایده شکل گرفت که خیلی از افراد و جوانانی در سطح استان و حتی دستگاه‌های اجرایی فعالیت دارند که از توانمندی‌های ویژه‌ای برخوردار هستند و عمدتاً دیده نشده‌اند و از سویی دانشجویان فارغ‌التحصیلی در استان داریم که عمدتاً پروژه‌ها و طرح‌های آنها دیده نشده و یا در سیکل‌های اداری گم شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بنابراین مأموریت اصلی گروه مشاوران جوان استانداری در زمینه راه‌اندازی مدرسه حکمرانی قرار گرفت تا در این زمینه دوره‌های مدیریتی با برگزاری کارگاه‌های انتقال تجربیات و مدیریت دانش صورت گیرد و در این قالب پروژه‌های مشخصی حول محور استان داشته باشیم و این افراد بر اساس علاقه‌مندی در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند.

حاجی‌حسینی آشنایی با ادبیات حکمرانی در وهله اول و فراگیری مهارت‌های فردی به همراه شناخت ظرفیت‌ها و چالش‌های استان در وهله دوم و همچنین ارائه راهکار با بهره‌گیری از دانش اساتید مجرب و متخصص را از اهداف این مدرسه برشمرد و گفت: این مدرسه ذیل محور سند تحولی استان با عنوان «یزد نوین» فعالیت خود را شروع و در این راستا فراخوانی اعلام و منتشر شد که ۴۵۰ نفر از جوانان استان ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: این افراد در قالب گزینشی که در حال انجام است، به دوره مدرسه رویش وارد می‌شوند و در دوره‌های تابستانه، پاییزه و زمستانه شرکت خواهند کرد.

مشاور جوان استانداری یزد با اشاره به طراحی نظام‌نامه آموزشی مدرسه حکمرانی رویش گفت: این دوره‌ها از ۳۰ تیرماه آغاز خواهد شد و شرکت‌کنندگان دروس عمومی و تخصصی و همچنین رویدادها را آموزش می‌بینند.

منبع: ایکنا از یزد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *