برگزاری بزرگداشت مرحوم استاد محمد حسین فرج نژاد

لینک کوتاه
طلبه مجاهد

مراسم بزرگداشت مرحوم استاد محمدحسین فرج نژاد با عنوان «طلبه مجاهد» در سالن همایش هلال احمر یزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ مراسم بزرگداشت مرحوم استاد محمد حسین فرج نژاد، همسر فداکار و فرزندانش با عنوان «طلبه مجاهد» با حضور استاندار یزد، رییس شورای شهر یزد، شهردار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از فعالان فرهنگی و خانواده شهدا در سالن همایش هلال احمر یزد برگزار گردید.

دکتر محمد حسین فرج نژاد، عضو هیات مدیره انجمن مطالعات سواد رسانه فضای مجازی حوزه علمیه قم و از مدرسان سواد رسانه و صهیونیسم پژوهی 30 تیرماه سال گذشته در اثر سانحه تصادف به‌همراه فرزندان و همسرش جان باخت.

از آنجایی که این سانحه همزمان با شب عید قربان در سال گذشته رخ داد، امسال همزمان با این ایام مراسم بزرگداشت ایشان و خانواده شان برگزار گردید که در آن حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه به سخنرانی پرداختند.

در مراسم بزرگداشت «طلبه مجاهد»، از مستند زندگی استاد محمد حسین فرج نژاد با عنوان «سرو بی قرار» رونمایی شد که در این مستند به روایت زندگی آن مرحوم پرداخته شده است.

گفتنی است این مراسم به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و ستاد مردمی بزرگداشت دکتر محمد حسین فرج نژاد طرح ریزی و برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *