فرمانده انتظامی استان یزد:

تیزهوشی ماموران پلیس جان کودک 9 ساله را نجات داد

لینک کوتاه
بهدانی فر

بهدانی‌فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: تیزهوشی ماموران پلیس جان کودک 9 ساله را نجات داد.

به گزارش طلوع یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 14 ابوذر شهرستان یزد و اعلام مفقودی فرزندش بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با کار گسترده اطلاعاتی و پرس و جو از پدر این کودک متوجه شدند که آخرین بار فرزندش با یک خودرو مسافرکش تردد داشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران پلیس در کمترین زمان راننده خودرو را شناسایی و دستگیر و در بازجویی فنی، متهم به ضرب و جرح کودک 9 ساله و رها کردن او در حاشیه شهر یزد اعتراف کرد.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده ماموران پلیس در محل اعلام شده حاضر و کودک مصدوم جهت اقدامات درمانی و اعزام به بیمارستان به ماموران اورژانس تحویل دادند.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه تیزهوشی و پیگیری ماموران پلیس، مانع از مرگ این کودک معصوم و بی گناه شد افزود: والدین بر رفت و آمد فرزندان خود نظارت و دقت بیشتری را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *