گل‌های همیشه بهار /هزینه تاج های گلی که موجب آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شد

لینک کوتاه
ستاد دیه

اعضاء صنف تلفن همراه یزد، تهران و اکثر استان های ایران با هماهنگی با ستاد دیه استان یزد مبالغ مورد نظر خود جهت خرید تاج گل جهت مراسم یادبود مرحوم"حسن حسن پور" را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ طبق هماهنگی های انجام گردیده توسط رضا دیهیمی و حسین روزبه، خیر اندیشانِ اعضاء صنف موبایل مبلغ 210 میلیون تومان را به جای خرید تاج و سبد گل برای مراسم یادبود مرحوم”حسن حسن پور” جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب ستاد دیه استان واریز و زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد را از زندان فراهم نمودند.
رضا دیهیمی، رئیس اتحادیه موبایل استان یزد در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: با مشاهده اینکه در بسیاری از مراسم های ترحیم و یادبود هزینه ی بسیاری بالایی جهت خرید تاج و سبد گل میشود و بعد از مدت کوتاهی تمام این گل ها پلاسیده و دور ریخته میشود تصمیم گرفته تا به همکاران خود در صنف تلفن همراه بگوییم به جای این هزینه مبالغ مورد نظر خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نموده تا بتوانیم این دم عیدی لبخندی را بر لب خانواده ی مددجویانی بنشانیم و در مجموع از تعداد 30 واریزی به حساب های ستاد دیه استان یزد مبلغ 210 میلیون تومان اهدا گردید.
سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر از این اقدام زیبا و خداپسندانه گفت: خوب است در این شرایط اقتصادی که ممکن است خانوده هایی حتی با نیمی از هزینه ی این تاج گل ها مشکلشان رفع گردد با این اقدام گره ای از زندگی نیازمندان باز کنیم که خانواده های عزادار می توانند در این امر پیش قدم شوند.
عظیمی ادامه داد: امید است این رسم پسندیده، بین خانواده‌های یزدی جای خود را باز ‏کرده و این کار خیر نیز مانند پویش رضوان که اختصاص هزینه های مراسم ختم، سوم،هفتم،چهلم و سالگرد توسط خانواده های متوفی به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است، تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردد که این موضوع نیز نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *