ضبط مرسدس بنز قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی یزد

لینک کوتاه

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت بیش از 76 میلیاردی مالک این خودروی سواری بنز قاچاق خبر داد .

به گزارش طلوع یزد، روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اعلام این خبر گفت : مأمورین نیروی انتظامی مستقر در گلوگاه شهید مدنی مهریز در حین کنترل از خودرو های عبوری به یکدستگاه خودروی بنز مشکوک شده که اقدام به توقیف و بررسی مدارک مربوط به این خودرو می کنند .

وی ادامه داد : طی بررسی های اولیه ، مأمورین متوجه اشکالاتی در مدارک این خودرو می شوند که با انتقال این خودرو به پارکینگ ، پرونده ای تحت عنوان قاچاق تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی یزد افزود : شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید مدنی تعزیرات حکومتی یزد که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت اقدام به استعلام و تحقیق پیرامون موضوع کرد که طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد که خودروی مکشوفه قاچاق می باشد .

مهاجریان مقدم با اشاره به محرز شدن تخلف مالک این خودرو و قطعی شدن رأی در شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد : نهایتا متهم پرونده با حکم شعبه رسیدگی کننده به پرداخت جریمه نقدی به بیش از 76 میلیارد و 525 میلیون ریال در حق دولت و ضبط خودروی مکشوفه پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *