برگزاری ۱۱۰ جشن در مناطق مختلف یزد به مناسبت عید غدیر

لینک کوتاه

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون مطرح کرد: غدیر و دهه امامت و ولایت موضوع بسیار مهم و اساسی است و حضور فعال خانواده ها در مراسم و همایش و جشن هایی که در این ایام برگزار میشود لازم است.

به گزارش طلوع یزد، زارع ادامه داد: ۱۱۰ جشن در مناطق مختلف شهر با همکاری کانون مساجد، پایگاه های مختلف بسیج و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری استان برگزار میشود.

به گفته وی جشنی باشکوه به همراه اختتامیه کنگره شعر رضوی در حسینیه امیر چقماق در تاریخ ۲۷ تیر ماه برای خانواده ها برنامه ریزی شده است.

رئیس کمیسیون خانواده درباره برگزاری ۵ جشن بزرگ منطقه ای گفت: در قلعه خیرآباد، پارک سیدگلسرخ، حسینیه ۱۴ معصوم، پارک بزرگ حسن آباد و محله اسکان به مناسبت عید غدیر جشن هایی در زمینه امامت و ولایت برگزار می شود و همچنین گردهمایی و برپایی جشن بزرگ سادات در ۲۵ تیرماه در محل حسینیه کوچه بیوک در دستور کار است.

زارع ادامه داد : برنامه دورهمی عیدانه در پارک آزادگان در زمینه فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری، کودک و صنایع دستی از تاریخ ۲۶ و ۲۷ تیر ماه برپا میشود و همچنین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز در تاریخ ۳۱ تیر ماه که اولین پیاده روی خانوادگی سال ۱۴۰۱ است به مناسبت عید مباهله برگزار میشود امید است چنین برنامه هایی در طول سال تداوم داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *