با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت:

ایجاد شهرک صنعتی تخصصی غذا و دارو به گستره 90 هکتار در استان‌ یزد

لینک کوتاه
ایجاد شهرك صنعتي تخصصي غذا و دارو

در نشست اخیر هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ایجاد يك شهرك صنعتي تخصصي جديد در زمينه توليد غذا و دارو در استان يزد به تصویب رسید.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران «شهرک صنعتی تخصصی غذا و دارو» به مساحت 90 هکتار در شهرستان تفت استان یزد، شهرک صنعتی جدیدی است که به منظور استقرار صنایع پاک و فناورانه ایجاد شده و به جمع یک ‌هزار و 37 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب کشور می‌پیوندد.

با ایجاد این شهرک صنعتی جدید، مساحت اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به 154 هزار و 946 هکتار افزایش می‌یابد تا شرکت‌های استانی تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بتوانند نسبت به جذب سرمایه ‌گذاران و ایجاد شغل پایدار در سطح آن مناطق اقدام کنند.

گفتنی است، از ابتدای سال 1401 تا کنون، ایجاد یا توسعه 4 شهرک و ناحیه صنعتی در 4 استان کشور به وسعت بیش از 126 هکتار به تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به‌عنوان مجمع عمومی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها رسیده است که برای طی فرآیند تصویب نهایی به مراجع قانونی ذیربط ارسال شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *