مزاحم فضای مجازی توسط پلیس فتا کمتر از 24 ساعت دستگیر شد

لینک کوتاه
مزاحم فضاي مجازي توسط پليس فتا

رئيس پليس فتا استان یزد از کشف پرونده تهديد، مزاحمت و اخاذي اينترنتي درکمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: انگيزه متهم از ايجاد مزاحمت وتهديد براي شاکي، اخاذي بوده است .

به گزارش طلوع یزد به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ مرتضی ابوطالبی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت، تهدید و اخاذی در فضای مجازی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.
وی ادامه داد: شاکی پرونده در شرایطی به پلیس فتا مراجعه نمود که از سوی شخص ناشناسی مورد تهدید و اهانت قرار گرفته بود و با شدت گرفتن تهدیدات توسط متهم، شاکی با مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی پیگیر موضوع شد و پلیس فتا به سرعت تحقیقات خود را برای روشن شدن موضوع آغاز کرد.
سرهنگ ابوطالبی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی عامل تهدید و مزاحمت شدند و با هماهنگی قضایی متهم به پلیس فتا احضار و برای روشن شدن علل و انگیزه وی از تهدید و ایجاد مزاحمت برای شاکی، مورد تحقیق قرار گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده و تحقیقات انجام شده مشخص شد انگیزه وی از ایجاد مزاحمت وتهدید، اخاذی و با هدف تخریب و ضربه زدن به شاکی این کار را انجام داده است.
این مقام انتظامی به کاربران هشدار داد: هرگونه ایجاد مزاحمت برای اشخاص در فضای مجازی جرم بوده و چنانچه شخصی مرتکب این جرم شود برابر قانون تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.
رئیس پلیس فتا استان یزد خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و شماره تلفن 096380 با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *