برگزاری اولین دوره رقابت های ورزشی مینی فوتبال ویژه روستاییان

لینک کوتاه
مینی فوتبال

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق از برگزاری اولین دوره رقابت های ورزشی مینی فوتبال با عنوان " جام پرچم" ویژه روستاییان بخش مرکزی خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، محمد جعفر حسینی در نشست مشترکی که صبح امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، رئیس هیات ورزش های همگانی و مشاور مدیرعامل در توانمند سازی مناطق محروم برگزار شد اهداف برگزاری این مسابقات را هویت بخشی به ساکنان مناطق روستایی، تشویق و ترغیب جامعه روستایی به ورزش برای فراگیری کسب مهارت و تجربه، پر کردن اوقات فراغت نوجوان و جوانان و افزایش روحیه مشارکت و مسوولیت پذیری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و ثبت نام این دوره از مسابقات از چهار ماه گذشته آغاز شده است تصریح کرد: ۲۵ تیم در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم حضور دارند که از این تعداد ۹ تیم در رده بانوان و ۱۶تیم در رده آقایان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حسینی ضمن تشکر از حمایت های مسوولین شهرستان در این خصوص خاطر نشان کرد:قطعا با توجه به صنعتی شدن جوامع و تاثیر آن بر ابعاد زندگی روستاییان ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین مسابقاتی بتواند سبک غیرفعال جامعه که گاها موجب ابتلا به بیماری های مزمن شده است را تغییر دهد.

بخشدار مرکزی شهرستان بافق با اشاره به اینکه مسابقات در سه سطح شهرستان، استان و کشوری به ترتیب برگزار خواهد شد گفت: تیم های منتخب شهرستان یک تیم آقایان و یک تیم از بانوان به مرحله استانی راه پیدا می کنند.

حسینی ادامه داد: به تیم های شرکت کننده البسه ورزشی اهدا می شود و بازیکنان می توانند از بیمه ورزشی با مبلغ ۱۵ هزار تومان بهره مند شوند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات ۳۱ خرداد ماه در زمین چمن مصنوعی شهرک آهنشهر انجام می پذیرد عنوان کرد: مسابقات بصورت دوره ای در سه زمین چمن روستاهای مبارکه، باقرآباد و مدرسه شیخ محمد تقی ویژه بانوان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *