مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

مرکز نیکوکاری دانش‌بنیان سورنا در یزد افتتاح شد

لینک کوتاه
شجاعان

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: مرکز نیکوکاری دانش‌بنیان سورنا در یزد و باهدف تأمین منافع فراگیر در حوزه کسب‌وکارهای نوین، فن آور و دانش بنیان نیازمندان با حضور جمعی از مسئولان و خیران استانی افتتاح شد.

به گزارش طلوع یزد، محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان، در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری دانش‌بنیان  سورنا در محل پارک علم و فن‌آوری بابیان اینکه به فضل خداوند متعال تاکنون 16مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی در استان یزد ایجاد شده است گفت: مراکز نیکوکاری کارآفرینی خدماتی ازجمله پرداخت تسهیلات اشتغال، تأمین مکان و تجهیزات کسب‌وکار، تأمین مواد اولیه کسب‌وکار، خدمات مشاوره‌ای، بازاریابی و فروش محصولات، آموزش‌های کسب‌وکار و کاریابی را به مددجویان تحت پوشش و همچنین  نیازمندان استان یزد ارائه می‌کنند.

وی افزود: مرکز دانش‌بنیان سورنا با هدف انجام امور مربوط به جذب منابع مالی از خیرین برای کمک به راه اندازی طرح های نوین و دانش‌بنیان، برگزاری رویداهای کارآفرینی و استارآپی، بکارگیری مددجویان فارغ التحصیل مستقر در پارک علم و فناوری، توانمند سازی و ایجاد زمینه های خودکفایی مالی از طریق آموزش های حضوری و رویدادهای کار آفرینی است.

وی در ادامه با اشاره به انجام مشاوره‌های تخصصی به مددجویان معرفی شده به مرکز نیکوکاری برای ثبت اختراع و ثبت شرکت توسط این مرکز ادامه داد: همکاری در برگزاری نمایشگاه های تخصصی از فعالیت های کارآفرینان زیر مجموعه و دعوت از کار آفرینان حرفه‌ای در حوزه دانش‌بنیان برای فعایت در نقش راهبران شغلی از دیگر فعالیت های پیش رو در این مرکز دانش‌بنیان می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به لزوم گسترش مراکز نیکوکاری تخصصی دانش‌بنیان در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: ارتباط با کارخانه جات، صنایع دانش بنیان ، بازارهای فروش و سایر عوامل تاثیر گذار در تسهیل روند اشتغال پایدار مددجویان در حوزه دانش بنیان از امتیازات مراکز نیکوکاری کارآفرینی دانش‌بنیان است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *