آیین رونمایی از طرح یک هزار و یک نما از مهربانی شهر جهانی یزد برگزار شد

لینک کوتاه

آیین رونمایی از طرح یک هزار و یک نما از مهربانی شهر جهانی یزد(تأمین یکهزار جهیزیه ) با حضور خانواده شهید محمد حسن دانش و جمعی از مسئولین به یاد یک هزار شهید استان در محل سالن شهید صدوقی این استان برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد، در این آیین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اهمیت ازدواج و ضرورت همکاری مردم و خیران در تامین جهیزیه گفت: برگزاری اینگونه برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه اسلامی دارد.
“علیرضا پورسلمانی” با اشاره به اینکه برای گسترش فرهنگ ازدواج و تحقق آن که جزو تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه دولت است به همکاری همه ی دستگاه ها نیاز است افزود: همراهی و همکاری خیرین و نهادهای مختلف می‌تواند در افزایش ازدواج آسان در استان موثر باشد.
در ادامه مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد اظهار داشت: تلاش برای فراهم کردن جهیزیه برای زوج‌های جوان و کار فرهنگ‌سازی در امر مقدس به همکاری تمامی بخش‌ها و خیران نیاز دارد.
“حجت اسلام هادی امامی” اظهار با اشاره به این که در قالب این طرح جهیزیه زوج‌های جوان بطور کامل تامین می‌شود و هزینه تامین هر سری جهیزیه ۶۵۰ میلیون ریال است اظهار داشت: دریافت کنندگان این جهیزیه از سوی سازمان‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی معرفی خواهند شد.
گفتنی است استان یزد یک‌هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *