دراقدامی ابتکاری با حمایت استاندار یزد؛

یکهزار واحد صنعتی و معدنی یزد تهیه یکهزار سری جهیزیه را عهده دار شدند

لینک کوتاه
جهیزیه

یکهزار واحد صنعتی و معدنی یزد در یک اقدام ابتکاری با حمایت استاندار و چند نهاد دیگر، تهیه یکهزار سری جهیزیه را برای یکهزار زوج جوان به نیت یکهزار شهید دانش آموز به عهده گرفتند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد؛”علیرضا پورسلمانی”مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که با دستور کار بررسی برنامه های هفته ملی ازدواج برگزار شد مصوب گردید با حمایت استاندار یزد و با هماهنگی صنایع استان، به نیت ۱۰۰۰ دانش آموز شهید استان ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند اهدا شود.
در ادامه مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان با بیان اینکه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد مقرر شد هر واحد صنعتی و معدنی تهیه یک سری جهیزیه را متقبل شود گفت: در این مراسم با آماده کردن ۵۰ سری جهیزیه، از این طرح ابتکاری رونمایی شد.
حجت الاسلام هادی امامی افزود: این 50 سری جهیزیه به نام ۵۰ شهید و به ۱۰ شهرستان استان ارسال خواهد شد.
مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد با اشاره به اینکه در قالب این طرح، جهیزیه زوج های جوان بطور کامل تامین میشود، هزینه تامین هر سری جهیزیه را ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.
حجت الاسلام هادی امامی گفت: دریافت کنندگان این جهیزیه از سوی سازمان های حمایت گر مانند کمیته امداد و بهزیستی معرفی می شوند.
گفتنی است در این مراسم با حضور خانواده شهید محمد حسن دانش از پوستر یک هزارو یک نما از مهربانی شهر جهانی یزد رونمایی شد.
لازم به ذکر است استان یزد یکهزارو ۶۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *