رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

بخش فناوری در شهرداری تقویت شود/سازمان فاوا شهرداری یزد جزو سازمان های موفق کشور است

لینک کوتاه
سیفی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان باید به فناورانه بودن تمام بخش های شهرداری پرداخت.

به گزارش طلوع یزد، عزیز الله سیفی در هفتادو چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با گرامیداشت روز بزرگداشت خورازمی گفت: ثبت این روز در تقویم ملی می تواند توجه ویژه عموم جامعه و بدنه حکومتی را به اهمیت فناوری، برای ساختن آینده ی بهتر در کشور جلب کرد.

به گفته او تاثیر زیاد فناوری در زندگی روزمره برهیچ کس پوشیده نیست و هیچ چیز بیشتر از فناوری نمی تواند دولتی را به دولت هوشمند نزدیک کند. امروزه فناوری بخشی از زندگی مردم شده است برای مثال تاکسی های اینترنتی، خدمات پرداخت، اینترنت، گوشی های هوشمند، رمز ارزها نشان دهنده ی این است که مردم نمی توانند در زندگی روزمره خود از فناوری فاصله بگیرند.

سیفی می گوید: به همین منظور باتوجه به اینکه لازمه هر دستگاه و سازمانی در این خصوص این است که خود را در بخش فناوری بروزرسانی کند، شهرداری یزد نیز باید بخش فناوری خود را تقویت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد در سال های متوالی توانسته است در سیستم های فناوری بخش های مختلف شهرداری، تاحدی خود را همراه با علم فناورانه به روز کند. قسمت های مخلتفی از کارهای شهرداری امروز با سیستم فناوری درحال انجام است. اگرچه سازمان فاوای شهرداری یکی از سازمان های موفق در کشور است ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب راه طولانی در پیش داریم.

سیفی ادامه داد: امید است مجموعه شهرداری به ویژه سازمان فاوا برای بروزرسانی و فناورانه کردن تمام بخش های شهرداری اقدام کنند تا مردم بدون حضور در شهرداری بتوانند کارهای خود را از قبیل اخذ مجوز انجام دهند و دچار مشکلی نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *