جزئیات واریز یارانه به حساب متقاضایان بازبینی دهک‌بندی

لینک کوتاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزداظهار داشت: همه‌ی سرپرستان خانواری که برای دریافت یارانه کمک معیشتی ثبت‌نام کرده‌ و مشمول دریافت یارانه شناخته شده‌اند، یارانه و معوقات خود را شب گذشته (21 تیرماه) دریافت کردند.

به گزارش طلوع یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: سرپرستان خانواری که مرحله136 یارانه اردیبهشت و خرداد به حساب آنها واریز نشده و تحت عنوان جاماندگان، اعتراض خود را ثبت کرده اند، پس از بررسی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته، در صورتی که مشمول دریافت یارانه شده اند، باید یارانه تیرماه به حساب آنها واریز شده باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سرپرستان خانواری که مجددا واریزی تیرماه به حساب آنها صورت نگرفته است، در بررسی های انجام شده جزو دهک بندی ده به حساب آمده اند؛ این افراد می توانند مجددا اعتراض خود را با دلیل و مدرک در سامانه حمایت ثبت کنند.
وی در جواب پرسش اینکه چرا برخی افراد مبلغ واریز یارانه آنها با ماه های گذشته متفاوت شده است خاطرنشان کرد: سامانه بانک رفاه ایرانیان در خردادماه و آبان ماه هر سال بروز رسانی می شود، بنابراین افراد احتمالا دچار تغییر دهک بندی شده و مبالغ دریافتی آنها تفاوت کرده است.
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان گفت: اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ پانزدهم خردادماه در سامانه https://my.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال و پس از انجام آزمون وسع و تعیین دهک‌بندی توسط آن وزارتخانه، فهرست سرپرستان خانوار جدید مشمول دریافت یارانه به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شده است.
وی افزود: یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز باعنوان معوقات همزمان با یارانه تیرماه به حساب این سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که یارانه به حسابشان واریز نشده و یا نسبت به دهک بندی خود اعتراض دارند می‌توانند برای ثبت یا پیگیری اعتراض و درخواست بازبینی دهک‌بندی خود به سامانه اعلامی وزارت مذکور به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *