انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان یزد و هیات ورزش های همگانی استان

لینک کوتاه
دانشگاه فرهنگیان

تفاهم نامه همکاری در راستای بهره مندی از پتانسیل ها، ظرفیت های فکری، زیر ساخت ها، امکانات و پیش بینی راهبردهای اجرایی در مدیریت کلان ورزشی، فی ما بین دانشگاه فرهنگیان یزد با هیات ورزش های همگانی استان منعقد گردید.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، در راستای تحقق سیاست های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برنامه پنجم توسعه کشور و اشاعه ورزش های همگانی در سطح پردیس های استان و بهره مندی از پتانسیل ها، ظرفیت های فکری، زیر ساخت ها، امکانات و پیش بینی راهبردهای اجرایی در مدیریت کلان ورزشی، تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه فرهنگیان یزد و هیات ورزش های همگانی استان، در روز شنبه 18 تیرماه 1401 با حضور منصور دهقان منشادی مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد و امیرعظیم صحت مند رئیس هیات ورزش های همگانی استان امضا شد.

در این تفاهم نامه، طرفین بر ایجاد زمینه های مناسب همکاری برای توسعه ورزش های همگانی و اجرای گسترده آن در پردیس ها، برقراری تعامل موثر در راستای بهره مندی از پتانسیل های موجود، دستیابی به اهداف عالی در چشم انداز 1404 کشور مبنی بر ایجاد شرایط مناسب برای بهره برداری افراد جامعه از امکانات و فضاهای ورزشی از طریق اشاعه و گسترش همگانی و تحقق اهداف کلان فدراسیون ورزش های همگانی در خصوص تحت پوشش قراردادن کارکنان، اساتید و دانشجومعلمان استان، تاکید کردند.

لازم به ذکر است: این تفاهم نامه در 8 ماده و 2 نسخه تنظیم و در محل دفتر ریاست هیات ورزش های همگانی استان به امضای طرفین رسید.

گفتنی است در ابتدای این جلسه گزارشی از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه فرهنگیان یزد و هیات ورزش های همگانی توسط روسای دو نهاد ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *