طبخ ۱۵ هزار پرس غذای گرم سهم بازاریان و گروه های جهادی اصناف در یزد

لینک کوتاه

مسئول قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت : در جلسه ای که با حضور تعدادی از گروه های جهادی اصناف ، بازاریان و روسای اتحادیه ها در اتاق اصناف یزد برگزار گردید تصمیم بر آن شد تا ۱۵ هزار غذای گرم طبخ و در روز عید غدیر خم توسط گروه های جهادی توزیع گردد.

به گزارش طلوع یزد، علی اصغر سلمانی افزود : با وجود مشکلاتی که در این شرایط برای برخی کسبه ایجاد شده بود دعوت مارا پذیرفتند و هر کدام از خیرین عزیز بخشی از این کار بزرگ را برعهده گرفتند.

وی در ادامه‌ عنوان کرد: طبخ غذا در معتبرترین رستوران های یزد و با بهترین مواد اولیه پخت میشود ، چرا که تجربه نشان داده هرکجا بازاریان یزدی دست به کار شدند شرایط , مطلوبی رقم خورده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی همچنین اضافه کرد: سال گذشته نیز در چنین ایامی به همت بازاریان یزدی ۱۰ هزار غذا پخت شد و تفاوت امسال نیز پخش این اطعام هست که توسط گروه های جهادی در یزد انجام میشود.

اسلامی مسئول بسیج اصناف نیز گفت: ما در یزد 66 اتحادیه داریم که 10اتحادیه به طور مستقیم از ظرفیت گروه های جهادی خود برای این کار استفاده میکنند..

وی در ادامه افزود: این سومین سال پیاپی هست که بازاریان یزدی دست به چنین کار عظیمی زدند که امیدواریم ادامه دار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *