کارآفرینی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار گیرد

لینک کوتاه

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: اشتغال افراد کم توان و همچنین زنان سرپرست خانوار در کارگاه های کار آفرینی، می تواند به اقتصاد آن ها کمک کند.

به گزارش طلوع یزد، اعضای کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد از سه کارگاه کار آفرینی بازدید کردند و در این بازدید زارع رئیس کمیسیون خانواده گفت: استفاده از نیرو های معلول اما توانمند در زمینه تولید پوشاک میتواند به اقتصاد آن ها کمک کند و کمیسیون خانواده باید موانع را از بین ببرد و زمینه فراهم شود تا در شغل های مختلف مانند کارگاه های تولیدی افراد معلول، زنان سرپرست خانوار و همه افرادی که به نحوی به شغل نیاز دارند، به کار مشغول شوند و درآمدی برای آنها باشد.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: باتوجه به اینکه در کمیسیون خانواده یکی از موضوعاتی مهم و همچنین ازسیاست های کمیسیون خانواده، حمایت زنان بی سرپرست، خود سرپرست و کم توان است باید در بحث توانمند سازی آن ها تلاش کنیم و در کمیسیون خانواده به این موضوع توجه ویژه خواهد شد.

در حاشیه این بازدید تعدادی معتمدین محل در راستای فعالیت های خود در موضوع خانواده از جمله اشتغال و کار آفرینی در محله های یزد توضیحاتی دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *