ضرورت عزم جدی برای اجرای پروژه های عمرانی در کوتاه ترین زمان

لینک کوتاه
حیدری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: مسئولین شهرداری و شورای شهر باید متعهد شوند تا کار ها و همچنین اجرای پروژه ها در سریع ترین زمان انجام شود. برای اجرای پروژه های عمرانی در کوتاه ترین مدت، یک عزم و هم فکری مستحکم لازم است.

به گزارش طلوع یزد،حیدری؛نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: باتوجه به اینکه نیروی انسانی در اختیار شهرداری یزد نسبت به نیروی انسانی دیگر شهر ها بیشتر است اما گاها پروژه ها و همچنین مشکلات مردم در مدت زمان طولانی رسیدگی میشود که برای حل این مسئله باید چاره ای اندیشید. متاسفانه شاهد هستیم برخی از کارها و پروژه هایی که در کوتاه ترین زمان امکان انجام آن است به طول می انجامد و نارضایتی همشهریان را در بر دارد.

وی گفت: در خصوص این موضوع، عزم و هم فکری همچنین برنامه ریزی لازم است که پروژه های عمرانی و دیگر مسائل مربوط به شهرداری در مدت کوتاهی انجام شود تا علاوه بر رونق بیشتر شهر یزد، رضایت مردم را نسبت به شهرداری و مدیریت شهری به همراه داشته باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد درباره پروژه های نیمه تمام گفت: شورای شهر و مدیریت جدید شهری در زمانی مسئولیت را برعهده گرفت که پروژه های نیمه تمام زیادی ازقبیل آسفالت، بهسازی معابر، پارک ها و بوستان ها در شهر وجود داشت و بلاتکلیف مانده بود. خیلی از اقداماتی که شهرداری و شورای شهر اکنون درحال انجام آن است در سال های گذشته باید تکمیل میشد با این حال مسئولین کنونی وعده تکمیل آن را در کوتاه ترین زمان داده اند که امید است نتیجه داشته باشد و پروژه های نیمه تمام، به زودی به اتمام برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *