با ساخت مجموعه اختصاصی ساحلی؛

باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد میزبان هفته پایانی و مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی با حضور هواداران پرشور یزدی

لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد با اعلام مدیریت باشگاه؛کار ساخت و تجهیز مجموعه اختصاصی والیبال ساحلی این باشگاه که جزو یکی از بهترین و مجهز ترین مجموعه ورزشی های ساحلی ایران می باشد به پایان رسید و این باشگاه میزبان هفته پایانی، مرحله پلی آف و نهایی رقابت های دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه های کشور می باشد که از “تاریخ 20 الی 26 تیرماه”، هر روز از “ساعت 19 الی پاسی از شب” در این مجموعه برگزار می گردد.

?لذا از این طریق از تمامی هواداران خون گرم باشگاه #شهداب و تیم والیبال ساحلی شهداب یزد تقاضا می گردد با حضور گرم خود در این مجموعه و با حمایت از تیم والیبال ساحلی این باشگاه بتوانیم با قهرمانی در لیگ برتر والیبال ساحلی برگ زرین دیگری را به افتخارات باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد اضافه کنیم و در شب عید سعید غدیرخم جام دومین دوره این رقابت ها را با حضور مردم و مسئولان استان و فدراسیون والیبال بالای سر ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *