وزیر ارشاد:

تماشای رایگان دو فیلم به مناسبت دهه ولایت

لینک کوتاه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد در دهه ولایت تماشای فیلم های «هناس» و «بدون قرار قبلی» روز ۲۱ تیر در کلیه سینماهای کشور رایگان خواهد بود.

به گزارش طلوع یزد، وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی «توئیتر» ، از رایگان شدن تماشای فیلم های سینمایی «بدون قرار قبلی» و «هناس» برای بانوان به همراه خانواده‌ هایشان همزمان با روزهای آغازین دهه ولایت و امامت خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین یادداشت‌ خود در صفحه شخصی خود در توییتر، به رایگان شدن تماشای فیلم های سینمایی «هناس» و «بدون قرار قبلی» در روز ۲۱ تیرماه اشاره کرد و افزود: «همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت، و همچنین سالروز مقاومت غرور آفرین مردمان سرزمینم در پاسداشت هویت ایرانی اسلامی در مسجد گوهرشاد، تماشای دو فیلم بدون قرار قبلی و هناس برای تمامی بانوان کشور به همراه خانواده عزیزشان روز ۲۱ تیرماه در کلیه سینماهای کشور رایگان خواهد بود»

گفتنی است، فیلم های سینمایی «هناس» برگرفته از زندگی همسر شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد و «بدون قرار قبلی» با پرداختن به «هویت ایرانی، اسلامی» این روزها در سینماهای کشور به نمایش درآمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *