سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد پای درد‌ دل کارورزان پزشکی نشست

لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد با همراهی معاونان با کارورزان پزشکی دیدار و برای حل مشکلات قول مساعد داد.

به گزارش طلوع یزد، دکتر خطیبی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس بیمارستان آموزشی درمانی شهید صدوقی با کارورزان پزشکی در این بیمارستان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار جمعی از کارورزان مسائل و مشکلات آموزشی، فرهنگی، رفاهی را بیان کردند و خواستار تشکیل کمیته پیگیری خواسته های خود در شورای صنفی شدند.

در ادامه سرپرست دانشگاه بر مداومت و پیگیری مجدانه برای رفع موانع موجود با در نظر گرفتن دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی تاکید کرد .

دکتر خطیبی همچنین در مورد تشکیل کمیته‌ای در شورای صنفی برای پیگیری مشکلات کارورزان، راه اندازی سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) در دو هفته آینده و توجه به نظرات مدیران گروه‌های آموزشی و رئیس بیمارستان برای تغییرات در شرح وظایف، راه‌اندازی آشپزخانه جدید، بهبود کیفیت غذا و پرداخت معوقات قول مساعد داد.

گفتنی است، جمعی از کارورزان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد روز گذشته به منظور پیگیری مطالبات صنفی و آموزشی در این دانشگاه تجمع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *