رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

شعار «تولید از سنگ تا قطعه» را در یزد محقق می کنیم/یزد تولیدکننده ماشین آلات صنعتی

لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ظرفیت تولید بسیاری از محصولات از جمله توربین و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در یزد وجود دارد بر این اساس شعار تولید از سنگ تا قطع را در یزد محقق می کنیم.


به گزارش طلوع یزد، محمدرضا علمدار یزدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صدوقی که 40 سال پیش در سنگر نمازجمعه به دست منافقان به شهادت رسید، اظهار داشت: اول تیرماه به نام روز ملی اصناف و دهم تیرماه به نام روز صنعت نامگذاری شده و وزیر صمت برای اولین بار از اول تا دهم تیرماه را به نام دهه تولید و تجارت نامگذاری کرده است.
وی عنوان کرد: تلاش ما این است که مردم در این دهه در جریان تلاش‌ها و زحمات فرزندان خود در عرصه تولید قرار گیرند و بدانند که تلاش همه ما و تولیدکنندگان، تحقق فرامین رهبری است.
علمدار یزدی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 200 کارخانه در استان یزد وجود دارد که هزار و 400 نوع محصول در آنها تولید می شود که حاصل این فعالیت ها، ایجاد اشتغال 103 هزار نفری است۰

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *